torsdag 10. september 2015

STRIKKEBØKER til salgs

Jeg har hatt en grundig opprydding i bokhyllen.. Her var det jammen mange bøker jeg ikke visste (husket) at jeg hadde og langt det fleste er ikke en gang åpnet... Jeg har derfor bestemt meg for å selge unna en god del. Bøker er dyrt, de fleste av disse har kostet langt mer enn 200,- pr stk, men jeg legger meg på samme pris uansett bok: 50,- pr bok, pluss porto.
Under har jeg laget en liste over alle bøkene. Dersom du finner en eller flere du er interessert i er det bare å sende meg en mail på post @hemilia.no
Førstemann til mølla!


Her følger en liste over tilgjengelige titler:

 STRIKK/HEKLING

*Evelyn Sævik: Barnestrikk fra mørkeloftet

* Wrap Style. En mengde sjal og ponchoer

*Brandal/Myrer: - Strikkelyst
                          - Hekling. Gamle teknikker og ny design

*Lene Holm Samsøe: - Feminin strikk
                                
SØM:
*May B Langhelle: Sikksakk

*Søm : abc i syteknikker

*Emma Hardy: - Making childrens clothes
                         - Sewing for children

* Tone Finnanger: - Tildas Hus
                              - Tildas julehus
                              -  Jul med Tildas venner



            

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempekoselig om du legger igjen en kommentar! Hvis du lurere på noe og trenger raskt svar, send meg en mail post@hemilia.no