onsdag 22. april 2015

17.mai antrekkene!

Det nærmer seg 17.mai, og i år som i fjor har jeg laget noen antrekk som passer fint på en dag som den! Øverst er det lekedrakten som har fått matroslook. Den har fått følge av matrosluen i matchende farger. Begge deler er strikket i str 1-2 år. Blusen med krage er fra OsEstorninhos, min desiderte favoritt på Etsy! Hun syr nydelige klær på bestilling. Med en jakke i samme stil blir antrekket fullkomment! Bare sjekk den hvite versjonen under her! Den ble strikket i fjor, som dåpsantrekk til en 10 mndr gammel gutt.

Hva passer vel bedre  til en liten jente enn et skjørt i de norske fargene? Dette er strikket etter en oppskrift fra 70-tallet og er i str 2 år.

Både skjørtet og det blå settet er for salg. Sjekk min nye instagramprofil @hemilia_salg

2 kommentarer:

  1. såååå fine!! Du er jammen effektiv! det eneste som er på plass her av slikt er bunad til mellomste gutten min men han må ha sko. og jenten min har sølje så vi er i gang hehehe ha en fiiiiin onsdag!!! Nydelige klær!!

    SvarSlett
  2. Såååå fin ! Nesten som originalen men du som de stripene gjør seg

    SvarSlett

Kjempekoselig om du legger igjen en kommentar! Hvis du lurere på noe og trenger raskt svar, send meg en mail post@hemilia.no